omA KOPPA

omA KOPPA

omA TILA - boxi




Mietin taas samanaikaisesti
montaa asiaa.
En sitä, miksi mulla on usein
 monta työtä menossa...kiire ;)



Kollaasia kootessani 
yritin miettiä vain tätä...sitä hetkeä.




Mietin myös omaa tilaa...





...ja omaa pääkoppaa
 ja omaa koppaa.





Yritin kuunnella kopiokoneen vieressä
 sisäistä ääntäni.




Ajattelin käsilläni.



Mietin ulospäin näkyviä asioita.



Mietin nimeäni, napaani 
ja lokakuuta, syntymäkuukauttani.

Mietin koulunumeroita, töiden arvostelua.

Mietin kierrätyspahviboxin mittoja:
10 x 10x 10 cm, kansi 10,5 x 10,5cm...



Mietin mitä sisimmästäni  
haluan näyttää muille...




 ...ja miten.




 Mietin omiani.




Ajatus karkasi...
suljin boxin.



Signeerasin työni ja muistin...

Mun olisi ensisijaisesti pitänyt miettiä minkä värinen...
mun oma koppa ja oma (mielen)tila...




Terracottako mä olen, näin käsillä ajateltuna?! ;D

~


Aikaisemmin ajateltua:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti