omA KOPPA

omA KOPPA

Eestin kaunein kahvila




Olemme perustaneet pari vuotta sitten
yhdistyksen
'Sininen AKATemia'.
Kaiken kauniin vuoksi - ja edistämiseksi.
(Meniköhän se määritelmä ihan noin!?;)

Viikonloppuna olimme Pärnussa, 
seitsemän akkaa. 
Yksin, kaksin, kolmin 
ja kaikki yhdessä.
Toreilla ja turuilla, 
kampaamoissa, kaupoissa ja kahviloissa.
Pihoilla ja rannoilla.





Kävimme Punaisessa tornissakin.



Sen pihalla oleva kahvila ei ollutkaan auki, 
joten suunnistimme toisaalle 
näyttelyn nähtyämme.

Kirjoitin vieraskirjaan ja jätin visiittikortin, 
jonka lukijani Johanna oli bongannut
varmaan seuraavana päivänä :)



Onkohan hän tehnyt rantaan tämän ;)

Sen voi tsekata varmaan myöhemmin 
'Johannan maailmasta' 
yhdestä suosikkiblogistani.


http://johannanmaailma-johanna.blogspot.com/




Tähän teki mieli kirjoittaa 'om'.




Nyt haaveilut (ja talokuvat) taka-alalle.
Tämän matkan vaikuttavin juttu mun piti näyttää.



Ruut Huimerindan valokuva, 
Eestin kauneimmaksi valitun kahvilan eteisessä.



Teretulemast!




Mikä onkaan mun suosikkikuva?




Kuvan tyttö on ensimmäistä kertaa Pärnussa, 
sen nimen mukaan. 
Minä taas...en jaksa edes laskea.





Loppuiko mun kamerasta akku ';/



Onneksi sain tämän vielä muistiin. 



Maltoinko mä tehdä Pärnusta jutun 
ilman merikuvia ';)



Ainakin yhden torimummon käsityöt
on pakko näyttää, luvan kanssa.




Kiitos ystävät - ja Pärnu.
Ideapankki ja maha on pullollaan herkkuja :)














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti